Kuinka saan apua, jos auto hajoaa?

Teemme kaikkemme, että autosi toimii moitteetta, mutta valitettavasti on tilanteita, joissa auto hajoaa. 

Haluamme varmistaa, että saat apua - siksi Europcarin räätälöity palvelu on saatavilla ympäri vuorokauden 7 päivää viikossa yhteistyössä hinauspalvelun tarjoajien kanssa. 

👉 Jotta saat apua auton hajotessa, hinausavun numero löytyy sopimuksesta tai avaimista. 

👉 Toimita mahdollisimman paljon tietoja liittyen auton hajoamiseen, mukaan lukien seuraavat: 

  • Rekisterinumero
  • Merkki ja malli
  • Väri (jos tiedossa)
  • Vian luonne
  • Auton tarkka sijainti
  • Yhteystieto
  • Missä avaimet ovat
  • Palvelun tulisi olla saatavilla tunnin sisällä ensimmäisen puhelun tekemisestä.

Joissakin tapauksissa saapumiseen voi kuitenkin kulua pidempään (esim. huonot sääolosuhteet, pyhäpäivät jne.) 

Hinauspalvelu ilmoittaa soittajalle arvioidun saapumisajan ensimmäisen puhelun yhteydessä. 

Jos hinauspalvelu pystyy korjaamaan auton, he antavat sinun jatkaa matkaasi. 

Jos autoa ei voida korjata, se hinataan lähimpään korjaamoon. 



Kun auto on hinattu pois, soita takaisin tiepalveluun: tämä palvelu antaa sinulle lisätietoja ja auttaa matkan loppuosan kanssa. 

 



Oliko vastaus hyödyllinen?

Tarvitsetko lisätietoa?

Ota yhteyttä